متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

اس ام اس چهارشنبه سوری(4)



با یاد سرخی گونه هات

درخشـش چشمات
سوزاننـدگی لبـهات
داغــی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

ادامه مطلب ...

اس ام اس چهارشنبه سوری(3)


دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختند ، همه تنها بودند!
چهارشنبه سوری مبارک
.
.


ادامه مطلب ...

اس ام اس چهارشنبه سوری(2)


تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!
.
.
.

ادامه مطلب ...

اس ام اس چهارشنبه سوری(1)

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.


.
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال


ادامه مطلب ...

عادتـهایی که دنـدان‌ها را خـراب می‌کنـد


شاید شما هم یکسری عادت‌هایی داشته باشید که به مرور زمان موجب خرابی دندان هایتان شود؛ پس بهتر است که آنها را بشناسید و هر چه سریعتر ترک‌شان کنید. امیدواریم آنها را بشناسید و انجام ندهید.

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام این عشقه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامی بیگی به نام این عشقه


ادامه مطلب ...

اس ام اس جک خنده دار اسفند 91 (1)

اس ام اس های جدید و خنده دار و جک های زیبای اسفند ماه که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید ...

ادامه مطلب ...