متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

سال 1394 پیشاپیش مبارک



ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان،
اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها.
سال نو مبارک

روش استفاده از ریمل و خط چشم


بگذارید تا دیگران دنیا را در برق چشمان شما کشف کنند.ریـمـل مکمل هر مدل آرایشی است. مژه ها را حجیم تر و بـلند تـر کـرده و زیـبـایی خــاصی را به چشمان شما هدیه می دهد. همه خانم ها نیابد از یک رنگ ریمل و خط چشم استفاده کنند. رنگ پوست افراد مختلف، متفاوت است به همین دلیل هر شخص باید از میک آپی استفاده کند که با رنگ طبیعی پوست او سازگار باشد. در آرایش چشم چند رنگ و روش متفاوت است که بنا به سلیقه می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید:  

ادامه مطلب ...

دخترانه




وقتی یه دختر میگه لباس ندارم بپوشم
هی نرید از تو کمد لباس بیارید بپرسید
"پس این چیه."
این یه موضوع پیچیدس ای بابا!!!




امیدوارم اولین سین
امسالتون سینی
باشه که توش
چای میریزی
.
.
.
واسه خواستگارت

یه سوال در مورد عید نوروز


شنبه ساعت 2:30 عید میشه.

دیروزشم که میشه بیست و نهم.

که ساعت 12 تموم میشه.

اونوقت

از 12 تا 2:30 چه تاریخیه؟

وقت اضافس؟

اس ام اس چهارشنبه سوری




یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم ؛

آخه جیگر طاقت حرارت نداره !

.

.

.

ادامه مطلب ...

اس ام اس چهارشنبه سوری

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.
.
ادامه مطلب ...

اس ام اس عید نوروز



بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را

و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن … ! “

نوروز تان مـــبــــارک