متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

از چشم خیلیا افتادم...


از چشم خیلیا افتادم...

چون جدیداً دارم جوری زندگی میکنم

.

.

.

که خودم حال میکنم... !

جوک و اس ام اس نوروز


اونی که باید تبریک میگفت


تبریک گفت؟



ما یه خانواده مدرنیم، اگه رفتیم دم خونه

فامیل درو باز نکردن وایبر اعضارو چک می کنیم

.

.

اگه آنلاین باشن با لگد می ریم تو در ...!



امسال هم با تقویم پارسال

هیچ فرقی نداره وقتی

.

.

زندگی تا اطلاع ثانوی تعطیله


از دل برود

.

.

هر که مرا عیدی ندهد!




اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارائی داره
تلویزیون و  دیحیتال و غیره کارائی نداره
جهت یاد آوری گفتم..
مهمان حبیب خداست…..!
.
.
.
تذکر جدی به عیدی بگیران
عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ….!
ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن
و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون
با خانوادمون درگیرم ……….!
.
.
.
ساقیا آمدن عید مبارک بادت / امسال که آمدی به خانه ما  تا عیدی ندی عمرا بزارم بری بیرون….!

باید دختر باشی تا بفهمی


باید دختر باشی تا بفهمی:

شب و گریه های بی صدا یعنی چی

خیس شدن بالشت یعنی چی

تا بفهمی چقدر سخته

دل به کسی بسته باشی که

میدونی مال تو نمی شه ...