متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

جورِ دیگرى باید دوست داشت


من دوست داشتنم را هم‌ بروز رسانى میکنم!


تو را هر روز ،
جورِ دیگرى باید دوست داشت ...


# علی قاضی نظام




دل دیوونم


ز عشقت بند بندِ این دلِ دیوانه مى لرزد

خرابم مى کنى اما خرابى با تو مى ارزد ...



#هوشنگ_ابتهاج





تنها یکبار دیگر

"

مرا در آغوش بگیر"


می‌خواهم بهار را


زودتر تجربه کنم...



 #علی_سید_صالحی   




وقتی بارون می باره ...


من برای دوست داشتنت، به دلیل احتیاج ندارم

...

همین‌که بارون می‌زنه.. همین‌که یه جایی توی دلم خالی می‌شه

...

همین‌که یه زخم کهنه روی قلبم دهن باز می‌کنه.. یعنی به تو فکر می‌کنم

...

وقتی هوا می‌گیره، وقتی بارون می‌باره..


آدم چه می‌دونه، شاید خدا دلش واسه کسی تنگ شده.


 #پویا_جمشیدی