متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

جملات کوتاه عاشقانه همراه با عکس


هر روز که نیستی،

میگذرد ....
اما .....
فردا نمی شود ...!



اشتیاق

تو
مَرا
سوخت
کجایی،

بازآ .. !

(وحشی _بافقی)



بیزارم از زبان…


زبان تلخ…

زبان تند…

از زبان دستور…

از زبان کنایه…

با من به زبان اشاره ،

سخن بگو .

(عباس_کیارستمی)



سالهاست

منتظر آمدن روزهایِ بهتـرم!
ولی
نمیدانم چرا هنوز هم،
دیروزها بهتـرند ...!

(احمد_محمود)



روزه هایی

که گرفتم
همه اش باطل بود؛
 
بس که هر روز
تو را دیدم و
 خود را خوردم...



از همون

شبی که

نگفت: شب خوش

فهمیدم

شباش با یکی دیگه

خوشه



چه مرگته دل من؟


چـــــــــــــرا نمـی خــــــــوابی؟؟؟

مادربزرگ...

قدیما

یه پنجشنبه جمعه بود
و
یه خونه مادربزرگ

این روزها پر از تعطیلیه
ولی

 کو  مادربزرگ؟

کو اون خونه؟



مادر بزرگ

 

 تو که رفتی گر چه خزان میهمان دلم شد اما چشمانم بهاری گشت و گریست

 

تو که رفتی شهرزاد قصه گوی من هم مرد و روزگار شعر جدایی را در

 

 گوشم زمزمه کرد

 

تو که رفتی دانستم که دیگر هیچ کس بر بالینم قصه عشق را نخواهد خواند

 

دانستم که بعد از تو تنهایی تنها همدم شبهای بی قصه ام خواهد شد و


خاطرات زیبای با تو بودن تنها قصه شبهای تنهائیم.

 

نمی دانم روزگار چرا چشمان مهربان دل فداکار و دستان نوازشگرت


را از ما گرفت و به خاک سپرد شاید خاک هم دلتنگ قصه هایت بود

 

گر چه رفتی و غزلخوان شبهای تنهایی خاک شدی و روزگار ما را از

 

 هم جدا کرد اما بدان هیچ کس حتی زمان هم نمی تواند خاطرات زیبای

 

تو را از دل ما پاک کند و خاطرت را از ما بگیرد


برو ای نازنین

 

برو آرام گیر ای شهرزاد قصه گوی شبهای کودکیم و ای غزلخوان

 

 شعرهای جوانی ام برو آرام گیر

 

خاطرت همدم شبهای من خواهد بود تا همیشه تا ابد...



دلم روشن است ....

تو را نمی دانم،

اما من دلم روشن است

به تمام اتفاقات خوب در راه مانده،
به تمام روزهای شیرین نیامده،
به لبخندی که یک روز بر لبمان می نشیند،
به اجابت شدن دعاهایمان،
به برآورده شدن آرزوهایمان،
به محو شدن غمهای دیرینه مان.

من دلم روشن است.
یک روز کسی از راه می رسد،
پای حرفهایش می ایستد
و دیگر ترس از دست دادنش را به دلهایمان راه نخواهیم داد.

روزی از راه می رسد
و ما برای یک روز هم که شده آنچنان که باید، زندگی می کنیم.
آری،
من دلم روشن است

قلیان بیشتر ضرر دارد یا سیگار؟



نیکوتین قلیان وقتی از درون فضای مرطوب عبور می‌کند به هنگام ترکیب شدنش با آب، ترکیبات جدیدی را تشکیل داده که زیان کشیدن قلیان را به مراتب بیشتر می‌کند.

کشیدن قلیان موجب تنگی کیسه‌های هوایی یا برونشیت می‌شود.

مصرف قلیان به تدریج  باعث چروک شدن پوست ، پیری زودرس و فساد دندان‌ها می‌شود.

سرطان مری و معده،‌ لوزالمعده، کبد و سرطان روده بزرگ و ریفلاکس معده از جمله عوارض استفاده از قلیان هستند.

گاهی عوارض ناشی از مصرف قلیان، باعث زخم‌های گوارشی می‌شود و استعمال دود آن، باعث برگشت اسید معده به مری می‌شود.

 

  منبع: ایسنا


بهانه ...

می بینی

سر گیجه شیرین تو
مرا دو نیم می کند
نیمی بمانم
نیمی بروم
رفتن که بهانه است
تو که می دانی
می مانم.


جمشید-مهتاش

اما هنوز راحت نشده ام!

مادربزرگ می گفت: چربی را برایم قدغن کرده اند، نمک، قند، گوشت، همگی برایم قدغن شده، یکباره بگویید خدایی نکرده بمیرم راحت شوم!

او نمی دانست که من خاطره را قدغن کردم، عکس را قدغن کردم، عطر را، آهنگ را، نگاه را، آیینه را،
حالا هم هزاران سال است که مرده ام ...
اما هنوز راحت نشده ام!