متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

چه ازدواج کرده باشید، چه نکرده باشید، این را بخوانید!

وقتی آن شب از سر کار به خانه برگشتم،
همسرم داشت غذا را آماده می‌کرد، دست او را گرفتم و گفتم،
باید چیزی را به تو بگویم.

ادامه مطلب ...

The Future of Shopping






عنوان: دانلود کلیپ تصویری shopping

حجم: 3.27MB

فرمت Mp4

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات عاشقانه سری 1


اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا



ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم

عشق از لیلی و صبر از کوه کَن آموختیم ...


.

.

.


ادامه مطلب ...

Happy birthday




برای روز میلاد تو من آشفته را تنها نذاری


برای دیدن باغ نگاهت میون پیکر شبها نذاری


 همه تنهاییم با من رفیقن


منو در حسرت عشقت نذاری