متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

آدم ها همینند


آدم ها همینند.تو باید به تمام درد دل ها و ناراحتی هایشان گوش دهی و به مغز نصفه و نیمه ات فشار بیاوری ببینی چه بگویی تا کمی حالشان را بهتر کند.
به خاطر حال بدشان غصه بخوری و بروی توی فکر و برایشان دعا و آرزوهای خوب کنی.
اما وقتی نوبت حال بد تو می رسد.هیچ کدامشان به هیچی حسابت نمیکنند.این را هم ننوشتم اینجا تا چیزی عوض شود که نمی شود.
نوشتم تا یادم نرود که آدمها چه جوری اند.
که همه شان مثل همند.و نمی شود دل به هیچ کدامشان خوش کرد.و یادم باشد که از این به بعد من هم می توانم در جواب حال های بد بد بد دیگران ساکت بمانم و عین خیالم هم نباشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد