متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

پاییز


باید به خرمالوهای کال سربزنم!

به انارهای سبز...

به آدمهای ناپخته...!

به آنها که هنوز عاشق نشده اند...

بگویم که اتفاق بزرگی خواهد افتاد!

بگویم که پاییز در راه است...!






بازی تلخ


می گویند:

بزرگ شده ایم

اما هنوز بازی می کنیم

دیروز تنها با عروسکهایمان

و امروز،

با احساسات, پاک هم

من این بازی را

دوست ندارم.......

مراقب تقویم روزگارتون باشید


امروز توو دفتر یهو نگاهم افتاد به تقویم روی میز کارم

دیدم بعد از اینهمه روز که از شهریور گذشته تقویم من هنوز توو مرداد ماه مونده...
با خودم گفتم عین خیلی از ماها که توو یه روزی، دوره ای ، آدمی متوقف میشیم و هر روز دیگه ای که بعد اون روز میاد فقط تکرار همون یه روز خاص، همون یه آدم خاص، همون یه دوره خاصه برامون...
اگه من امروز یهو متوجه تقویم رومیزی نمیشدم و ورقش نمیزدم هیچکس دیگه دست به تقویم روی میز کار من نمیزد...


مراقب تقویم روزگارتون باشید

که به موقع ورق بخوره با دستای خودتون



چند تا نقطه چین...


چند تا نقطه چین...


چه ساده حرفای ناگفتنی رو گفتنی میکنه!

توچه راحت از کنار این نقطه چینا رد میشی

ومن همیشه چه ناراحت

آخرحرفام چندتا نقطه چین میذارم

مَن



کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند

همانقدر

{خوب ، گرم ، مهربان}

و همانقدر

{بد ، سرد ، تلخ}