متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

دوست داشتنت


من

بلد نیستم
دوستت نداشته باشم !
سوادم
تا دوست داشتنت
قد میدهد ...



گم کرده ام تو را، کجایی



این بار زنده می خواهمت
نه در رویا
نه در مجاز

این که خسته بیایی
بنشینی در برابرم در این کافه پیر
نه لبخند بزنی آن گونه که در رویاست
ونه نگاه عاشقانه بدوزی در نگاهم

صندلی ات را عوض کنی
در کنارم بنشینی
سر خسته ات را روی شانه ام بگذاری
وبه جای دوستت دارم بگویی

" گم کرده ام تو را، کجایی؟"


#کلوناریس
شاعر یونانی



خنده کن بی پروا


زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست


شاید آن خنده که امروز دریغش کردیم

آخرین فرصت خندیدن ماست

زندگی شوق رسیدن بخداست

خنده کن بی پروا.....!