متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

پاییز


#تو می‌خواستی بروی..
من می‌خواستم بمانی..
باورمی‌کنی یانه!؟
نمی دانم..
دلم برایت تنگ می‌شود
وقتی هوا می‌گیرد
باران می‌زند
برگها می‌افتند
کوچه باشد یا خیابان..
شهر یا زندان
فرقی نمی‌کند
دلم برایت تنگ می‌شود.

حواست به نبودنت هست یا نه!؟
نمی دانم..
کمی شکسته‌تر شده ام، خسته‌تر
نفسم بیشتر می‌گیرد
کاش می‌دانستی
خاطرات، آدم را پیرتر می کند..
خسته‌تر
شکسته‌تر

مرا به یاد داری یا نه؟
نمی‌دانم
اینجا..
 پاییز بوی تورا می دهد هنوز.

«پویا_جمشیدی»



شب بخیر


از امشب، شبهایم را "تو" به خیر کن!

من از غریبه ها خیرى ندیدم...


تا خود صبح هم که شده، منتظر "شب بخیر"ت میمانم...



«على قاضى نظام»




آموخته ام


آموخته ام که نباید وابسته شد؛

نه به هیچکس،

نه به هیچ رابطه ای؛

و این لعنتی،

نشدنی ترین کاری بود

که آموخته ام...


«آنا گاوالدا»



این روزام



ده سال بعد از حالِ این روزام
با کافه‌هایِ بی تو درگیرم

گفتم جهانِ بی تو، یعنی مرگ
ده سالِ رفتی و نمی‌میرم

یه عمر بعد از حالِ این روزام
یه پیرمردم تویِ یه کافه

بارون دلم می‌خواد، هوا اما
مثلِ موهایِ دخترت صافه!


«حسین_غیاثی«




ع ش ق


حسرت مرا دیواری می فهمد

که به او نگاه میکنی
اما دلت جای دیگری است

«علیرضاروشن»