متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

ای کاش ...!!


ای کاش فردا


     که از خواب بیدار می شوم،


               زندگی رنگ دیگری باشد


به رنگ آرزوهایم...



عکس نوشته های زیبا و مفهومی ...(1)




 

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطالب بروید...

ادامه مطلب ...

دوست دارم یواشکی ... !!!


همۀ آدما برای خودشون یه چیز " یواشکی" دارن
یه اتفاق یواشکی ,
یه حس یواشکی ,
یه آدم یواشکی ,
شایدم یه عشق یواشکی
دوست دارم یواشکی....


دوست دارم ...


دوست دارم دستم به اونی که دوستش دارم برسه وبگیرمش،


کلی کتکش بزنم و


یهو وسط کتک بزنم زیر گریه و بگم:



آخه دیوونه! دلم واست تنگ میشه اینقدر از من دور نباش





 






عـــشـــق یـــعنــــــی ایـــنکـــه وقــــــتـــی میـــخـــوای بخـــوابی


یـــه اس ام اس ازش میــاد حتـی قبـل ایـن کـه بـدونـی چـی نوشـــته

لبـــخنـــد مـــیاد روی لبــــــت
 
همیـــن که یـــه لحـــظـــه بهـــت فکـــر

میکــرده واســـت انــــــدازه یه دنــــــیا مـــی‌ارزه
…....


ما اینیم دیگه ....!!!!

 

شما گاهی عشوه بیا

 

دوس پسرت واست شارژ بگیره

 

ما اشاره می کنیم

 

بابامون واسمون دنیا رو میده!!!

 

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

فرا رسیدن ایام غم بار و جانسوز تاسوعا و عاشورا و شهادت سالار شهیدان و سرور آزادگان امام حسین (ع) و یاران با وفایش بر مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت و تعزیت باد.




عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین علیه السلام و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود. حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای نیابد. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد. نام آنانی که در معراج کربلاتن به خاک سپردند و به افلاک پرکشیدند، بعد از گذر قرن ها هم چنان بر تارک تاریخ می درخشد. عاشورا برای ما تنها یک حادثه نیست؛ بلکه نوعی فرهنگ و تاریخ آغازی دیگر است. حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت و بیش از نیم روز دوام نیافت، امّا عمق حادثه چنان روایت تلخی را به تصویر می کشد که توجّه همه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که همه قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه از سرچشمه اش آب می خورد و بر محور آن می چرخد. این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.


همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی


یا قدیم الاحسان بحق الحسین




امام حسین علیه السلام فرمودند: إنَّ شِیعَتَنا مَن سَلمَت قُلُوبُهُم مٍن کلِّ غَشٍّ وَ غِلٍّ وَ دَغَلٍ .


بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است.


 (فرهنگ سخنان امام حسین ص/ 476)



عزاداریتون مورد قبول حضرت حق باشه