متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!
متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

متفاوت ترین وبلاگ عاشقانه

حالم این روزا حالِ خوبی نیست قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس من به روزای شاد، مشکوکم شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!

اس ام اس و جملات عاشقانه سری 1


اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا



ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم

عشق از لیلی و صبر از کوه کَن آموختیم ...


.

.

.




ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم


عشق از لیلی و صبر از کوه کَن آموختیم


گریه از مرغ سحر، خود سوزی از پروانه ها


صد سرا ویرانه شد، تا ساختن آموختیم

 


***


اگه دلتنگ باشی تو، مثل بارون شروع میشم


که با هر قطره اشکت، منم که زیر رو رو میشم


همیشه ساده رنجیدی، همیشه سخت بخشیدی


تورو میبخشم این لحظه، شاید بازم منو دیدی . . .



***



قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه


قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه . . .



***



می مونم یه همنفس برای تو / می ریزم زندگیمو به پای تو


میخونم از عشق بی مثال تو / نمیشه غافل باشم از حال تو . . .




***


برای تا ابد ماندن باید رفت


گاهی به قلب کسی


گاهی از قلب کسی . . .




***



 تعجب نکن اگر شعر تازه ای برای تو نمی نویسم

!

هیچ مدادی، وقتی خیس میشود نمی نویسد . . .




***



 سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو


بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو


هنر عاشقی امروز پسند همه نیست


که محبت شده اینگونه گناه من و تو . . .




***



به  لعنت به تمام کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را می زنند . . .




***



 همه برایم دست تکان دادند، اما کم بود دستانی که “تکانم” دادند . . .




***


موقع Delete فولدر خاطراتت


ذهنم Erorr می دهد،


گمانم یکی از فایل ها در حال اجراست...!!!!



***


دوست داشتن یعنی اینکه


محبت کنی حتی اگر تحقیر شوی


بزرگی کنی حتی اگر کوچک شوی


عشق بورزی حتی اگر محکوم شوی



***




خداوند همه چیز را در یک روز نیافریده است،


پس چه چیز باعث شده که من بیندیشم


که می توانم همه چیز را در یک روز بدست بیاورم ؟




***



خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم


یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده...




***



این روزها، دوست دارم تو را داشته باشم


تا اینکه، تو را دوست داشته باشم...



***


نه نرو، صبر کن، قرارمان این نبود، باید سکه بیاندازیم


اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم


اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم


صبر کن سکه بیاندازیم، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد